офіційний сайт - Робота над проектами за програмою Intel офіційний сайт - Робота над проектами за програмою Intel


 

Меню сайта

Відеопрезентація школи
Наше відео на YouTube
Сторінка школи на facebook
Фотоальбоми
Фото-відеоархів Чорнухинської школи
Подяки від школи
Творча група сайту
Гостьова книга
Напрямки роботи школи
 






 
Погода в Україні





Пономаренко Л.В.

Вчитель світової літератури.
Народилася 8 вересня 1983 року в селі Скибенці, Чорнухинського району, Полтавської області.В1990році пішла до школи, яку закінчила в1999 році. В цьому ж році вступила до Прилуцького педагогічного училища імені І.Я.Франка за спеціальністю «Початкове навчання»,яке закінчила в 2003 році. Потім продовжила своє навчання у Ніжинському державному університеті імені М.В.Гоголя(на філологічному факультеті). Закінчила цей заклад у 2006 році. В цьому ж році була призначена на посаду вчителя.
Працюю над проектом «Гоголь і Україна». Намагаюся простежити взаємозв’язки всесвітньовідомого земляка М.В.Гоголя з Україною.




Таращенко Петро Михайлович
 

Вчитель  трудового навчання  І категорії  Чорнухинської  загальноосвітньої  школи  І-ІІІ  ступенів
Проект: "Виготовлення киянки"
Навчальний предмет:  трудове навчання.
Виконуючи цей проект на протязі чотирьох тижнів , учні продемонструють свої знання  виготовлення шипового з'єднання, токарної обробки деревини,  стругання , пиляння, свердління.
Крім цього учні будуть проводити різні типи робіт: створювати і обговорювати мультимедійні презентації, інформаційні листки, публікації.

 
Кривенко Наталія Миколаївна

Народилася на Чорнухинщині.
Після закінчення  Кременчуцького педучилища ім А. С. Макаренка,  навчалась в Полтавському держпедуніверситеті ім. В. Г. Короленка, який закінчила у 1998 році.
З 2001р.працюю вчителем початкових класів Чорнухинської ЗОШ I-III ступенів ім. Г. С. Сковороди.
 Швидкий ритм сучасного життя вимагає і від освіти нових підходів до системи навчання. Намагаючись крокувати в ногу з часом, цікавлюся новітніми інтерактивними технологіями навчання. Вивчаю, використовую, аналізую, і, врешті, залишаю для подальшого використання лише найбільш ефективні, на мою думку, і ті, що найкраще показали себе для даного класу.
Серед таких відзначаю :
-    мозковий штурм,  мікрофон,  мозаїка,   метод ПРЕС,  займи позицію, гронування.
Найчастіше використовую їх на уроках Я і Україна (природознавство і громадянська освіта), основи здоров’я, читання, української мови.
Ці технології допомагають не боятися висловлювати власну думку,
аргументовано доводити її правильність, не соромитися аудиторії, визнавати право на власні переконання   кожного.
Готуючись до уроку, учні із задоволенням виступають у ролі кореспондентів, шукачів цікавої інформації, що привчає їх працювати їх з додатковою літературою, самостійно знаходити потрібну інформацію, виділяти головне. Це безумовно є кроком до навчання у середній школі. 
Подобається створювати проекти, брати участь у різних акціях. Тут працюємо разом – батьки, учні і діти.
 Створили
- Проект " Дивосвіт "
-  Проект  " Родина "
-  Проект " Стежками рідного краю "
-  Всеукраїнська історико-етнографічна експедиція
-  " Україна вишивана "  " Вишивана душа української оселі "
-   Краса і біль України  " Скривджена земля "
   Напротязі чотирьох років  переможець в змаганнях з техніки пішохідного туризму в особовому заліку, ІІ місце на обласних змаганнях серед працівників освіти з техніки пішохідного туризму;
2010 рік Всеукраїнська історико-патріотично-туристична гра для учнівської молоді «Джура», ІІ місце «Смуга перешкод», І місце «Ватра», обласні змагання.
 
 Косенко  Ірина  Петрівна
 Розробляє проект з алгебри "Лінійні рівняння з однією змінною".Особливість цього проекту - використання нових педагогічних технологій, де учні — не пасивні спостерігачі, а суб'єкти навчально-виховного процесу. Ці технології передбачають застосування активних та інтерактивних методів навчання і виховання. Дослідження, проведені вченими, переконують, що інтерактивне навчання дає можливість не лише краще засвоювати навчальний матеріал, а й впливати на свідомість учня, його почуття, волю. Найменші результати досягаються шляхом пасивного навчання: лекція — 5% засвоєння знань, читання — 10%; а найбільші — шляхом інтерактивного навчання: дискусійні групи — 50%, практика через дію — 75%, навчання інших або негайне застосування знань — 90%.


Давиденко Олена Генадіївна
Дата народження: 22 квітня 1982 р.
Освіта: вища
Закінчила у 2006 році Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Історія» та здобула кваліфікацію вчителя історії і правознавства.
Професія: вчитель початкових класів.
Місце роботи: Чорнухинська  ЗОШ I – III ступенів ім. Г.С.Сковороди
Стаж роботи: 2 роки
Категорія: спеціаліст
Курси підвищення кваліфікації пройшла  в 2011 році.

Тема над якою я працюю :"Здоровий  спосіб  життя молодших школярів".

Як класний керівник приділяю багато уваги формуванню та розвитку колективу.  Учні класу активні в суспільному житті класу та школи, систематично приймають участь у районних виступах художньої самодіяльності, конкурсах.
Дуже полюбляють учні екскурсії, після яких залишаються незабутні враження.

                                                                                   

                Сидоренко Світлана Іванівна


Дата народження:19 червня 1971 р.
Освіта: вища
Закінчила у 1995 році Переяслав-Хмельницький державний педагогічний інститут ім.Г.С.Сковороди за спеціальністю  «Початкове навчання»
Професія: вчитель початкових класів
Місце роботи: Чорнухинська ЗОШ I – III ступенів
Стаж роботи: 23 роки
Категорія: вища
Курси підвищення кваліфікації пройшла в 2009 році.
Переможець районного етапу конкурсу "Вчитель року – 2004”, номінація "Початкові класи”.


Проблема, над якою працюю:"Активізація пізнавальних інтересів у молодших школярів”.
Головний принцип моєї роботи :
”Від кожного-за здібностями , кожному – успіх,усім  - радість.”


     

              Сенецька Оксана Анатоліївна
Вчитель хімії Чорнухинської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Проблема : Мінеральні добрива та їх раціональне використання.
Проблема використання добрив є досить актуальною в сучасному світі, адже уявити існування і розвиток сільського господарства без їх використання неможливо.  Всім добре відомо, що основна частина рослин, які людина вживає в їжу є с/г культурами. Тому необхідним є вивчення впливу добрив на рослини, а отже і на людину.
Використання добрив має також екологічне значення, адже неправильне їх використання призводить до забруднення грунтів, вод, цілих екосистем. Тому вивчення даної проблеми сприяє екологічному вихованню учнів.





                                                                                                            
  

 

Сьогодні
Неділя,25.06.2017
Електронна адреса нашої школи: ch_school@ukr.net
 

Відомі люди Чорнухинщини
Вчителі, що працювали в нашій школі

Орденоносці
 
Відомі земляки

Людські долі (статті про життя  наших  випускників та односельців)
 
 Корисна інформація


 
Праздники Украины
 
free counters

Президент України присудив Державні премії та відзначив державними нагородами освітян з нагоди Дня працівників освіти







Статистика сайту


Косенко В.М ©Чорнухинська ЗОШ,2017 рік
  Конструктор сайтів - uCoz